Zdjęcia wizytówką kwiaciarni

Ciężko znaleźć idealny sposób na to, by trafić do wszystkich. Istnieją jednak uniwersalne sposoby na to, by zaprezentować swoje dotychczasowe realizacje.
Przygotowanie zdjęć wykonanych realizacji z pozoru może wydawać się łatwym rozwiązaniem, które szybko przysporzy nowych klientów. Jest to jednak bardziej skomplikowane niż mogłoby się wydawać, ponieważ zdjęcia mogą przyczynić się do sukcesu, ale też porażki kwiaciarni.
Jak to zrobić dobre zdjęcia?
Nie musisz zatrudniać profesjonalnego fotografa, by wykonać zdjęcia na wysokim poziomie. Wystarczy, że przeczytasz kilka artykułów na temat tego, jak przygotowywać zdjęcia wysokiej jakości i zapoznasz się z programami umożliwiającymi szybkie i proste polepszenie jakości zdjęć. Kilka kliknięć może sprawić, że zdjęcia będą wyglądały jak z profesjonalnego studia fotograficznego, a Ty będziesz czerpać większą przyjemność ze swojej pracy. Dobre zdjęcia to satysfakcja nie tylko dla Ciebie, ale także dla klientów, którzy szukając dobrej oferty szukają profesjonalisty. Im lepiej przedstawisz swoje umiejętności florystyczne za pomocą zdjęć, tym większe szanse na to, że klienci przyjdą  właśnie do Twojej kwiaciarni. Twój profesjonalizm może zaimponować.
Zdjęcia i co dalej?
Wykonane zdjęcia możesz umieścić na swojej stronie internetowej, fanpage na Facebooku, blogu bądź stronie kwiaciarni stworzonej na stronie e-kwiaciarnie.pl. Prezentacja oferty na różne okazje to niezwykle ważna kwestia, która wpływa na zainteresowanie kwiaciarnią. Przygotowując ofertę i wybierając zdjęcia pamiętaj o tym, czym Ty kierujesz się wyszukując usług profesjonalistów. To, co jest ważne dla Ciebie może być istotne również dla innych. Im dokładniej zaprezentujesz swoje dotychczasowe realizacje tym większa szansa na przyciągnięcie uwagi klientów. Ważne są nie tylko zdjęcia, ale także opisy wykonanych projektów – to istotne dla potencjalnego klienta na jakich materiałach pracujesz, w jakiej tematyce czujesz się najlepiej i jaki jest poziom Twojej kreatywności. Umieszczenie zdjęć realizacji w serwisach społecznościowych pozwala na wykorzystanie potencjału internetu oraz dotarcie do większej liczby klientów. Być może obecność Twojej kwiaciarni w sieci spowoduje, że otrzymasz więcej zapytań ofertowych? Tylko od Ciebie zależy, czy kwiaciarnia rozwinie skrzydła i będzie rozpoznawalna wśród potencjalnych klientów.
Wizytówka firmy
Zdjęcia realizacji to najlepsza wizytówka Twojej kwiaciarni. Jest to znacznie lepsza forma reklamy kwiaciarni, ponieważ możesz ją umieszczać w różnych miejscach firmując swoim podpisem. Zdjęcia udostępniane przez użytkowników sieci społecznościowych powodują, że wyświetla je znacznie więcej osób, co może wpłynąć nie tylko na zwiększenie znajomości Twojej kwiaciarni 🙂
Do dzieła!
Jeśli zastanawiasz się, czy zdjęcia realizacji umieszczone w sieci są dobrym pomysłem na promocję kwiaciarni jest tylko jeden sposób, by się o tym przekonać: należy spróbować 😉
Autor: Sandra Więckowska

Przekonanie potencjalnych klientów o umiejętnościach florystycznych, wyobraźni i kreatywności jest trudnym wyzwaniem.

Zostaw odpowiedź

 

facebook