Forum

Zaloguj się, aby móc komentować, dodawać wpisy i zakładać tematy.

DĄBRÓWKA KOŚCIELNA......2013 🙂

Daga w a wiesz że Twój termosik :naughty: też się znalazł i wiem gdzie czeka na Ciebie :smileyflower: jak się wybiorę w październiku do Plastiflory to Ci przywiozę :partydance: :drink:

:partydance: :kisscheek:

Sylwunia a może na płytkę zgrasz mi fotki :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Oczywiście jak dasz radę :buziak: :buziak: :buziak:

na płytkę prędzej 😀 obiecuję :rockon:

dobrze a teraz niespodzianka

pierwszy odcinek nowego cyklu programu emitowanego w TV Swarzędz dla tych które nie były i dla gwiazd telewizji to dla Was laski :buziak:

http://www.telewizja-swarzedz.pl/index.php?ad&l=0&p=f&i=901#

a artykuł myślę że uda mi się napisać w ten weekend :smileyflower:

jupi :partydance: :partydance: :partydance: :partydance: :partydance: :partydance: :partydance: :partydance: :partydance: cudne
WIDZIAŁYSCIE ....... DAGUSIE ????:clap: ..RUDZIELEC W TELEWIZJI :clap: :clap: :clap: :clap:

Dzięki Sylwia, przez chwilę byłam w Dąbrówce... :inlove: Miło posłuchać Małgosi, za każdym razem można się czegoś nowego nauczyć 😛

Chyba coś się popsuło i już film nie działa.

działa ...tylko trzeba poczekać jak reklama minie :smokingjoint:

obejrzałam filmik ..... ech...zazdroszcze 🙄 Daga fajny kolorek włosów 😀

Dziewczyny super ............ wiedziałam gdzie usiąść hihiihiiii przy Małgosi

Filmik mam już na FB 😀

Dzięki Kochani

facebook