Lada – wizytówka kwiaciarni

To przede wszystkim lada sprzedażowa. Najbardziej strategicznie położone centrum obsługi i sprzedaży w całym hotelu”.
Lada to ważne miejsce, które jest wizytówką całej kwiaciarni. Powinna być funkcjonalna, ale także estetyczna. Moment czekania na przygotowanie bukietu czy obsłużenie innej osoby, można wykorzystać na przykład na wypełnienie ankiety, która pomoże w przygotowaniu oferty dla klientów.
Warto pamiętać także o umiejscowieniu przy ladzie produktów impulsowych, istnieje bowiem szansa na dokonanie nieplanowanych zakupów przez klienta, co oznacza dodatkowy utarg.
Obok lady powinny znaleźć się także ewentualne certyfikaty ukończenia kursów, rekomendacje klientów czy galeria zdjęć. Moment oczekiwania sprzyja rozglądaniu się. Warto przykuć uwagę klienta rzeczami, którymi chcemy się pochwalić.
I rzecz absolutnie konieczna: przy ladzie muszą znajdować się wizytówki oraz informacje o aktualnie trwających promocjach.
Przy projektowaniu kwiaciarni warto pomyśleć także o miejscach do siedzenia. Szczególnie istotne jest to dla tych kwiaciarni, które w swojej ofercie mają dodatkowe usługi związane ze ślubami czy pogrzebami. Zapewne klient będzie potrzebował chwili, aby zastanowić się nad konkretnym wyborem.
Zobacz więcej tutaj: https://kreatywnybutikone.pl/produkt/kwiaciarnie-pomysly-i-porady-jak-zwiekszyc-sprzedaz-w-swojej-firmie-pelna-wersja-czesc-1-3

Lada w sklepie jest jak recepcja w hotelu. Dobrze jej rolę podsumował amerykański pisarz zajmujący się marketingiem hotelowym, Theodore Reade Nathan: „Recepcja to nie tylko miejsce meldowania gości i rozdzielania pokoi.

Zostaw odpowiedź

 

facebook