Nadajemy osobowość kwiaciarni

Inaczej mówiąc trzeba nadać jej odpowiednią osobowość. Wszystkie elementy – od wystroju, po wizytówki – tworzą właśnie osobowość firmy. A osobowość kształtuje cały wizerunek.
Zdarzają się takie miejsca, które są zlepkiem różnych wyobrażeń. Coś podpowiedziała mama, potem jakiś pomysł dorzuciła córka, coś jeszcze innego zasugerował mąż. I kwiaciarnia wygląda tak, jak stara piwnica, w której można znaleźć wszystko. Albo jak sklep z rzeczami „Wszystko po 10 zł”.
Nazwa, wystrój wnętrza, wizytówki, ulotki, firmowe stroje, drobne upominki dla klientów – właściwie wszystkie elementy, które składają się na firmę powinny być spójne i konsekwentne. Łatwiej będzie dotrzeć do klientów za pomocą kilku spójnych elementów, które mówią to samo.
Konsekwentnie zbudowana osobowość pozwoli także wyróżnić się na tle konkurencji. Jeśli dodamy oryginalne elementy wystroju, wprowadzimy ciekawy asortyment, a przede wszystkim jakość kwiatów i świadczonych usług będzie na wysokim poziomie, jest duża szansa na zyskanie lojalnych klientów.
Przyjrzyjmy się, jak może wyglądać Kwiaciarnia „All the best” zlokalizowana na osiedlu, na którym mieszkają młodzi ludzie.
  • Ze względu na młodą klientelę można zdecydować się na bardziej ekstrawagancki wystrój.
  • Logo kwiaciarni „All the Best” będzie napisane w formie graffiti. Motyw ten będzie nadrzędny w wystroju kwiaciarni.
  • Personel sklepu ubrany będzie w nowoczesne, kolorowe bluzy, oczywiście z motywem graffiti. 
  • Ekspozycja kwiatów może być nietypowa. Do asortymentu można dodać na przykład dziwne doniczki. 
  • Spraye do graffiti można używać do wstążek i papierów, którymi owijamy kwiaty.
Miej przemyślany obraz swojej kwiaciarni. Wymyśl ją od A do Z. A potem najlepiej wykonanie oddaj w ręce specjalistów. Niech zaprojektują miejsce, w którym Ty i Twoi klienci będą czuć się dobrze. Im lepiej opowiesz fachowcom od wizerunku swoją wizję, tym lepszy efekt uzyskasz.

W e-booku „KWIACIARNIE. Pomysły i porady. Jak zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?” znajduje się dużo więcej praktycznych porad i inspiracji na prowadzenie własnej kwiaciarni. To aż 160 stron pełnych pomysłów i rozwiązań.

Zobacz więcej tutaj: https://kreatywnybutikone.pl/produkt/kwiaciarnie-pomysly-i-porady-jak-zwiekszyc-sprzedaz-w-swojej-firmie-pelna-wersja-czesc-1-3

Zakładając swoją kwiaciarnię lub przeprowadzając w niej gruntowne zmiany, trzeba mieć konkretną wizję.

Zostaw odpowiedź

 

facebook