Główną ideą Międzynarodowego Pokazu Florystycznego Flower Fashion, który odbędzie się 24 kwietnia na Rynku Hurtowym w Broniszach jest zaprezentowanie umiejętnego łączenia obowiązujących trendów w kwiatach oraz modzie. Mistrzowie Florystyki Desiree Glasbergen z Holandii, Robert Miłkowski z Polski oraz utalentowani absolwenci Polskiej Szkoły Florystycznej z Poznania wykonają kompozycje oraz biżuterię kwiatową dobraną odpowiednio do koloru i fasonu kreacji, makijażu, charakteru osoby oraz okazji. Podczas pokazu modelki wystąpią w ubraniach pochodzących z kolekcji wiodących marek oraz w najmodniejszych sukniach ślubnych.
Osoby ceniące oryginalność z pewnością zaskoczy kwiatowa dekoracja motoru. Podczas pokazu floryści pokażą jak umiejętnie dobrać kompozycje kwiatowe do stroju i okazji, żeby osiągnąć harmonię i idealny efekt. W pierwszej części wiosennego pokazu zostaną zaprezentowane kompozycje kwiatowe na różne okazje, utrzymane w trendach proponowanych na wiosnę i lato 2008. W drugiej części floryści wykonają wiązanki ślubne i stroiki komunijne.
Tej wiosny obowiązuje spokój, prostota i minimalizm. W palecie kolorów dominują różne odcienie szarości, przeplecione elementami intensywnych żółci, róży czy pomarańczy. Kwiaty pełnią tej wiosny ważną rolę, ponieważ ożywiają monotonię dominującego koloru. Najmodniejsze są gerbery, narcyzy, nawłocie, jaskry, cantedeskie oraz hiacynty. Lato jest pełne intensywnych kolorów, wśród których przeważają odświeżające i wesołe niebieskości, pomarańcze, żółcie, zielenie, róże i czerwienie. Dominującym kwiatem jest róża, ale także konwalie, gloriozy, chabry oraz kraspedie.
Patronat medialny nad Flower Fashion cz. I objęli: ogólnopolski dziennik Echo Miasta, portal e-kobiety.pl, miesięcznik o tematyce ślubnej Młoda Para, dwumiesięcznik branżowy Nasz dom i Ogród – Flora, Radio VOX oraz stacja TVN Meteo.
Opiekunem medialnym są dwa programy TVP1 „Dzień dobry w sobotę” oraz „Kawa czy Herbata”.
Partnerem pokazu są: Polska Szkoła Florystyczna, Instytut Wizerunku Dobry Nastrój, Smithers – Oasis oraz salon sukien ślubnych Panna Młoda.
Druga część Międzynarodowego Pokazu Florystycznego FLOWER FASHION odbędzie się jesienią – (16 października 2008). Tematem będą kompozycje na Dzień Wszystkich Świętych, dekoracje adwentowe i bożonarodzeniowe.
Robert Miłkowski (Polska) – Międzynarodowy Mistrz Polski 2005/2006, Międzynarodowy Sędzia Sztuki Florystycznej. Jest autorem i uczestnikiem wielu pokazów florystycznych w Polsce i w Europie w tym prestiżowych Gafa Kolonia – Niemcy, Flora Movement Utrecht Holandia, Annual Show The Society of Floristry UK Nottingham Wlk. Brytania. Jest wykładowcą Polskiej Szkoły Florystycznej w Poznaniu. Współpracuje z międzynarodowymi mistrzami florystyki: Gregorem Lerschem, Wally Klett, Brygitte Heinrichs.
Desiree Glasbergen (Holandia) – Zdobywczyni pierwszej nagrody na Flowerparade w 2005 r. Prowadzi liczne warsztaty i pokazy zarówno w Holandii jak i za granicą oraz przygotowuje kompozycje kwiatowe do różnych sesji fotograficznych. Jej prace publikowane są w magazynach w wielu krajach, m.in. w Holandii, USA, Belgii, Hiszpanii, Włoszech, Grecji i Szwecji. Kwiatami zajmuje się od 18-go roku życia. W 1999 roku założyła własną firmę.
Biuro Kwiatowe Holandia jest organizacją działającą na rzecz producentów, importerów i eksporterów holenderskich. Zajmuje się marketingiem i promocją kwiatów ciętych i roślin doniczkowych. Propaguje wiedzę o rozmaitych gatunkach i odmianach kwiatów, sposobach ich użycia w kompozycjach. Informuje o obowiązujących trendach we florystyce. Jest organizacją typu non profit, całkowicie utrzymującą się ze składek członków. Biuro Kwiatowe Holandia bierze udział w targach branżowych, organizuje pokazy i warsztaty dla florystów.
Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy S.A. Bronisze jest największym i najnowocześniejszym miejscem obrotu hurtowego kwiatami, owocami i warzywami w Europie Środkowo – Wschodniej. Powierzchnia zabudowana zajmuje ponad 35 hektarów. Działalność handlową prowadzi około 600 firm, z tego 1/3 to producenci i dystrybutorzy kwiatów, akcesoriów dekoracyjnych oraz dodatków florystycznych. Dwie hale handlowe z tym asortymentem zajmują ponad 16 tysięcy m2. Każdego dnia publikowana jest ceduła cenowa owoców, warzyw krajowych i importowanych oraz kwiatów ciętych i doniczkowych. Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) realizowana jest na wielu płaszczyznach, poza działaniami czysto filantropijnymi prowadzone są działania na rzecz interesariuszy zgodnie z ich oczekiwaniami oraz z przyjętymi formami aktywności spółki.
Informacja prasowa:
Zostaw odpowiedź