SEKUNDA & SIERADZAN FLORAL FASHION SHOW

Pierwsze w Polsce, wyjątkowe wydarzenie w świecie mody i kwiatów.

Kwiaty są nieodłącznym elementem naszego życia, urzekają swoim pięknem, roztaczają wokół siebie cudowną woń oraz pozytywnie wpływają na samopoczucie. Ich bogactwo i niezwykłą moc zaprezentował duet Mistrzów florystyki Piotr Sekunda i Zygmunt Sieradzan podczas niecodziennego pokazu mody w dniu 15 listopada br. w Oranżerii Pałacu w Wilanowie. Nowoczesne bukiety, zmysłowa biżuteria oraz gorsety, wykonane z urzekających zapachem i kolorem kwiatów, zostały pokazane na tle kolekcji firmy Benetton, Sisley oraz Violi Śpiechowicz. Stroje projektantki uzupełniły buty z salonu Bagatt.Na wybiegu wystąpiły modele i modelki z Agencji OM Model Menagement oraz goście specjalni: Dominika Figurska, Dorota Gardias, Maria Niklińska, Aleksandra Szwed, Marta Wardyńska, Tomasz Barański, Rafał Cieszyński i Marcin Kwaśny. Wśród gwiazd był również Nick Sinckler, który oprócz prezentacji kolekcji, wykonał jeden ze swoich utworów. O fryzury zadbała Akademia Wizerunku L’oreal Professionnel a makijaż, inspirowany światem florystyki i paletą barw kwiatów, wykonali wizażyści perfumerii Douglas. Akcesoria florystyczne zasponsorowała firma Smithers-Oasis.

Mistrzowie florystyki Piotr Sekunda i Zygmunt Sieradzan zaskoczyli gości finałową kreacją wykonaną z 250 kwiatów, którą zaprezentowała na wybiegu aktorka – Aleksandra Szwed. Pokaz został dopełniony pięknymi i zaskakującymi efektami scenograficznymi oraz energetyzującą muzyką. Celem pokazu było zaprezentowanie dzieł nowoczesnej sztuki florystycznej. W trakcie imprezy goście delektowali się doskonałym, o zbalansowanym smaku i aromacie winem musującym Carlo RossiSparkling. Gospodarzem wieczoru była znana polska aktorka – Tamara Arciuch. Organizatorami pokazu byli Green Floral Design, Biuro Kwiatowe Holandia, Akademia Wilanowska oraz Muzeum Pałac w Wilanowie.

O PARTNERACH:

Green Floral Design zajmuje się profesjonalną sztuką układania kwiatów ciętych i roślin doniczkowych, poprzez grę strategicznie rozmieszczonych detali, propaguje wiedzę zdobytą wieloletnim doświadczeniem pracy z kwiatami. Floryści tej marki sięgnęli po najwyższe europejskie wzorce w dziedzinie florystyki i najnowsze trendy we wzornictwie. Stworzyli własny styl. Ich aranżacje charakteryzuje nieformalna elegancja i prosta forma bez zbędnych zdobników, ale zawsze z wypracowanym detalem. Przy użyciu nowych technik odkrywają na nowo klasykę. Twórcami tej marki są: Zygmunt Sieradzan i Piotr Sekunda.
Zygmunt Sieradzan jest Mistrzem Polski we florystyce oraz absolwentem szkół florystycznych w Warszawie. Laureat wielu konkursów, w tym zdobywcą tytułu wicemistrza Europy we florystyce w kategorii juniorów. Z pasją stosuje techniki rękodzielnicze. Uznany w kraju jak i za granicą.
Piotr Sekunda jest Mistrzem florystki oraz absolwentem jednej z warszawskich szkół florystycznych. Inspiruje go przede wszystkim sztuka nowoczesna, architektura i design. Dużą wagę przywiązuje do jakości, używa materiałów naturalnych oraz ultra nowoczesnych nowej generacji.
„…Bogactwo natury i różnorodność kwiatów nieodmiennie nas inspirują, a oprawa i tworzenie pięknych wnętrz, uroczystości stało się naszą misją. Wciąż wędrujemy w poszukiwaniu pomysłów i inspiracji, którymi chcemy się z Wmi dzielić…” mówią floryści.
Biuro Kwiatowe Holandia jest organizacją działającą na rzecz producentów, importerów i eksporterów holenderskich kwiatów ciętych i roślin doniczkowych. Zajmuje się marketingiem oraz promocją, propaguje wiedzę o rozmaitych gatunkach i odmianach kwiatów. Zgodnie ze światowym nurtem organizacja skupia się na pozytywnych emocjach jakie towarzyszą kwiatom. Jest organizacją typu non profit, całkowicie utrzymującą się ze składek swoich członków. Organizuje pokazy i warsztaty florystyczne.
Douglas to największa w Polsce sieć perfumerii. W kraju obecna jest od 2001 roku, na świecie od ponad 200 lat. W Polsce firma zarządza 85 sklepami na 23.000 m² wynajętej powierzchni w ponad 40 miastach, a globalnie – ponad 1200 perfumeriami. W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym Douglas ma 25.000 produktów selektywnych (np. Chanel, Dior czy Estee Lauder) i popularnych (L’Oréal, Dr Irena Eris, Dermika, Bourjouis, Max Factor, Essence).  Niezależnie od tego jakie produkty klient kupuje, zawsze może skorzystać z profesjonalnego doradztwa konsultantów. Firma wyróżnia się też ofertą ponad 30 marek, które dostępne są wyłącznie w Douglasie. Sieć zatrudnia 1050 osób.

Akademia Wizerunku L’oreal Professionnel to salon, który świadczy usługi na najwyższym poziomie. Fryzjerzy pracują na kosmetykach najwyższej jakości i dbają o to, aby włosy, od skóry głowy aż po same końce, były odpowiednio wypielęgnowane i zadbane. Salon oprócz najlepszych rozwiązań, może pochwalić się znakomitą renomą. Akademia Wizerunku jest oficjalnym fryzjerem Miss Polski, Miss Polski Nastolatek oraz Miss Supranational. Najlepsi styliści pełni inspiracji i pomysłów na adaptację najnowszych trendów na Waszej głowie. Salon posiada prestiżowy tytuł Salon Expert Loreal Professionnel.
Carlo Rossi to największa i najlepiej rozpoznawalna marka wina w Polsce. Przez konsumentów ceniona jest przede wszystkim za doskonały, zbalansowany smak i aromat. W jej bogatym portfolio znajdują się wina półwytrawne – Carlo Rossi Red, White i Rose, Frescato, wina szczepowe – Carlo Rossi Cabernet Sauvignon i Chardonnay oraz wina musujące – Carlo Rossi Sparkling White i Red.

CATERING PROFESJONALNE BANKIETY – Firma oferuje pełną obsługę w zakresie cateringu oraz planowania i organizacji imprez, zapewnia odpowiednie menu na każdą okazję, dba o stronę organizacyjno -logistyczną oraz oryginalną oprawę i doskonałe wykończenie imprezy. Obsługuje bankiety, cocktaile, konferencje, szkolenia, spotkania biznesowe, bale sylwestrowe, karnawałowe, studniówki, wesela, chrzciny , przyjęcia komunijne, przyjęcia plenerowe: pikniki, grille. Wśród największych realizacji: Wielka Warszawska 2010, Derby 2010, Totalizator Sportowy, Tor Służewiecki, Bankiet dla portalu Interia, Bankiet z okazji Uroczystej Ceremonii Otwarcia V Europejskich Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych, Stadion Legii, Warszawa 2010, Bankiet inauguracyjny dla mediów V Europejskich Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych, Teatr VI piętro Żebrowskiego, Bankiet z okazji Międzynarodowego Dnia Arabskiego w ramach Światowego Festiwalu im. Szejka Zayeda bin Sultana Al Nahyan z Abu Dhabi, Piknik Motocyklowy Bractwa Sokół, Czersk 2010. Zaufali nam również: Agrola, Agrosimex, Arysta Lifescience Polska Sp. z o.o. BASF, Bayer Polska, Duszpasterstwo Wojskowe, Fundacja Psychoonkologii „Ogród Nadziei”, Yara Poland Sp. Z o.o., Mosso, Orkiestra Symfoniczna Wojska Polskiego, PKS , PZPN, Koppert Polska, Syngenta, Sumi Agro Poland, Towarzystwo Opieki nad Zabytkami, Prywatne Liceum Sióstr Nazaretanek w Warszawie, Filharmonia Narodowa w Warszawie, PCK, Citroen Polska, Fundacja Elios.

OM Model Management to agencja modelek, modeli i hostess założona w 2008 r., której celem jest promowanie nowych twarzy i osobowości, potrzebnych w świecie mody reklamy. Doświadczenie i fascynacja modą sprawiły, że firma z wielkim zaangażowaniem tworzy wizerunek modelek i modeli, dbając o ich indywidualny rozwój. Od 2003 roku zajmuje się organizacją pokazów mody zatytułowanych „Impresje Ślubne” w ramach cyklu imprez kulturalnych Człowiek- Ogród -Sztuka. II miejsce w konkursie dla modelek Oskary Fashion w 2007 roku, zaowocowały decyzją o założeniu agencji modelek. Wspólna pasja i ciężka praca przez kilka lat doprowadziła do organizacji wielu liczących się pokazów i imprez modowych na terenie kraju. (Ewa Minge, Agnieszka Gruszka, Ola Romanowska, Hexeline, Cimbeline, Susan Hooward, Sunset Suit, Big Star, Reporter, Douglas, Willvorst, Tru Trusardi, Promod, Marella, Moore). Kilkuletnia obecność na rynku zaowocowała siecią kontaktów z agencjami w światowych stolicach mody jak Mediolan, Paryż, Londyn,
Barcelona, Nowy Jork, Seul, Hong Kong i Istambuł.

Smithers-Oasis Denmark A/S to międzynarodowa firma, założona 50 lat temu w Stanach Zjednoczonych – wynalazca gąbki florystycznej i lider w jej produkcji. Smithers-Oasis z siedzibą w Danii sprzedaje swoje produkty w sieci dystrybutorów na terenie całej Polski. Gąbka – podstawowy produkt firmy stanowi bazę kompozycji, gwarantuje ciętym kwiatom świeżość. Dziś żaden florysta nie wyobraża sobie pracy bez tego produktu stosowanego do kwiatów ciętych, suchych i sztucznych. Z biegiem lat firma włączyła do swojej oferty handlowej setki innych produktów (narzędzi i akcesoriów), niezbędnych do pracy w kwiaciarni. Smithers-Oasis ma fabryki w 20 krajach świata. Produkty opatrzone marką Oasis stały się słynne na całym świecie dzięki wysokiej jakości i dbałości o odbiorcę.

materiały prasowe:

  Drzewko bonsai

materiały prasowe:

Zostaw odpowiedź

 

facebook