Nasz Kwiaciarnia po miesiącu działania

Więc miesiąc temu zaczelismy i troszke przybyło wszystkiego. niedlugo rusza nasz serwis internetowy, zamowienia przez neta itd… Fotki robione telefonem na szybkiego, ale pokazemy pozniej nasze kompozycje i aranzacje z bliska. zyczymy powodzenia i satysfakcji z waszych kwiaciarni. Pzodrawiamy

Zostaw odpowiedź

 

6 komentarzy

  1. parviflora
    21 listopad 2008

    Super! Bardzo mi sie podoba, aż sie nie chce wierzyć, że to to samo wnętrze z poprzedniej galerii, gdzie na półkach było bardziej przejrzyście 🙂 Podoba mi się! Tak trzymać! Moja kwiaciarnia przechodzi metamorfozy średnio co 3 tygodnie, dziś znów poprzestawiałam towar na półkach, poprzenosiłam z jednej na inną ścianę… postaram się wrzucić kilka fotek, tylko nie wiem, czy będą za 3 tyg aktualne 🙂 hehe
    Pozdriowionka!!!!!!!!!!

  2. parviflora
    21 listopad 2008

    Acha – i bardzo mi sie podoba pomysł z ekspozycja kartek 🙂 może i u siebie cos takiego zrobię, ale nieco zmodyfikuję – mam juz plany 😀 dzieki za podpowiedź!

  3. Art-Rosis
    Art-Rosis(Właściciel oferty)
    21 listopad 2008

    dzieki. najwazniejsze ze nie ma juz sloikow;) powodzonka

  4. parviflora
    21 listopad 2008

    ha! Rozwiesiłam kartki: przeciągnęłam sznurek sizalowy między półkami na 2 ścianach, nad ladą i do tego sznurka poprzypinałam kartki spinaczykami od bielizny – i wiecie co? Sprzedałąm tych kartek już 7, a dopóki były w koszyczku na ladzie to poszły mi tylko 2 przez prawie 3 miesiące! Jak widać – grunt to odpowiednia ekspozycja towaru!

  5. anka_szklanka
    anka_szklanka
    21 listopad 2008

    podoba mi się:-) Moja kwiaciarnia ma identyczny układ, wejście, lada, regały podobnie i drzwi na zaplecze tak samo hihi. Tylko u mnie tak puuusto…:-(

  6. sirod
    sirod
    20 marzec 2011

     Super!!

facebook