Akcja Calendar Flowers marki Agrecol

Idea akcji Calendar Flowers 2016 wpisuje się w kontekst społecznej odpowiedzialności biznesu, ponieważ odnosi się do praktyk biznesowych obejmujących udział marki Agrecol w inicjatywach przynoszących korzyści społeczeństwu. Akcja kreuje wizerunek odpowiedzialnej, godnej zaufania firmy, która wykorzystując swój potencjał i wychodząc poza standardowe funkcjonowanie, osiągnęła poczucie dobrze spełnionego obowiązku. Agrecol tworzą doświadczeni, kreatywni i zaangażowani ludzie, którzy wyszli z inicjatywą szerzenia wartości jakimi są: dobro, empatia i piękno natury.
Akcja Calendar Flowers zyskała rozgłos dzięki imponującemu wydawnictwu, które w niecodzienny sposób skłania do refleksji, a co najważniejsze – do wsparcia szczytnego celu. Dziesiątki osób zaangażowanych w licytacje kalendarza potwierdzają, że pomysł pracowników firmy Agrecol ujął społeczeństwo swoją sentymentalną ideą: Piękny ogród to nie wszystko. Ważne, aby przebywali w nim dobrzy ludzie. Efekty akcji są mierzalne i inspirują do kolejnych działań w zakresie CSR.
Należy podkreślić, że akcja jest wspierana przez blogerów oraz polskie, europejskie i amerykańskie media. Wyjątkowe egzemplarze Calendar Flowers 2016 otrzymały znamienite osobistości, m.in. Prezydent Andrzej Duda, Premier Beta Szydło, przedstawiciele świata sportu: Ewa Chodakowska, Otylia Jędrzejczak, Krzysztof Hołowczyc oraz artyści: Bożena Dykiel, Małgorzata Socha. Zachęcamy do wsparcia tej wyjątkowej inicjatywy: https://bit.ly/1PwCy88.

Inicjatywa Calendar Flowers 2016 nabiera rozpędu. Egzemplarze z limitowanej edycji wydawnictwa zostały wylicytowane na aukcjach dobroczynnych na rzecz Fundacji Mam Marzenie oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Od kilku dni ten wyjątkowy kalendarz można ponownie wylicytować na portalu Charytatywni Allegro. Tym razem całkowity dochód z aukcji wesprze dzieło Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy.

  Głosowanie w konkursie Jesienna Kompozycja

Zostaw odpowiedź

 

facebook