Forum

Zaloguj się, aby móc komentować, dodawać wpisy i zakładać tematy.

Ruszamy!

12

Witajcie! "Pomyslownia" to Ola i Gosia z Kreatywnego Butiku ONE. Jesteśmy marketingowcami z długoletnią praktyką i zajmujemy się doradzaniem firmom z różnych branż w tematach związanych z promocją i sprzedażą. A może mieliście okazję czytać już nasze artykuły, które cyklicznie pojawiają się na e-florystyce lub nasz poradnik? Ten wątek na forum powstał dla wszystkich osób prowadzących lub mających zamiar prowadzić kwiaciarnię. Jeśli jesteś jedną z takich osób i czasami nurtują Ciebie pytania typu: "Jak zdobyć i utrzymać klientów?","Jak promować kwiaciarnię?", "Jak odróżnić się od konkurencji?" to postaramy się Tobie pomóc. Nie ma co prawda jednej recepty na sukces, gdyby tak było na świecie byliby sami milionerzy, tym niemniej zawsze warto zapoznać się z pomysłami i poradami, a potem przystosować je do realiów swojego biznesu. Zachęcamy do zadawania pytań i prosimy o wyrozumiałość dla nas, bo jesteśmy "nowe" na forum 🙂

No Ok pomysł dobry , ale wy to chcecie nam pomóc bezinteresownie czy odpłatnie bo nie bardzo kumam. Zdziwiona jestem że 2-je marketingowców chce tu pracować .....ot tak ...... na pewno nie za free , bo było by to zbyt dziwne w kraju , w którym za wszystko łoją i kasują nas jak żyd za mokre zboże 🙄 🙄 🙄

W tym miejscu - bezinteresownie. Chcemy pokazać, że znamy się na marketingu, więc jak to się mówi "budujemy swoją markę". Najpierw trzeba zasiać, żeby potem zebrać 🙂 Jeśli jednak ktoś będzie chciał więcej porad, czy indywidualnych konsultacji, a spodoba się jemu to, co robimy, wtedy może się z nami skontaktować lub kupić nasz poradnik. Wtedy już odpłatnie. To w naszym przekonaniu uczciwe podejście, bo "nie kupuje kota w worku". Ale to wyłącznie prywatna decyzja. Tutaj nikogo do niczego nie namawiamy. Na forum wszystkie porady i pomysły są bezpłatne 🙂

Oliwia to jest tak jak na innych forach czy eventach gdzie ktoś rzuca temat i daje zajawkę. Jeśli twierdzę, że mnie to interesuje i chcę płacić to idę rozmawiam dalej jeśli mnie interesuje a nie chce płacić to robię to sam metodą prób i błędów ale zawsze mam wartość dodaną np.: kierunek, który mogę dalej wykorzystać. Tutaj chodzi to to, żebyśmy wzajemnie się wymieniali wiedzą. Na pewno ja będę stał tutaj na straży :police: 😉

Mi chodzi o rozruszanie tej branży zresztą chyba nie muszą Wam tego tłumaczyć.

Świetnie, że na forum zaczyna się dziać bardziej profesjonalnie nie tylko pod względem florystycznym. Chętnie będę śledzić, co się tu dzieje 🙂 Mam nadzieję, że znajdę również jakąś inspirację dla siebie 🙂

Dziękujemy za miłe przyjęcie 🙂 Taki jest plan, żeby wzajemnie inspirować się i próbować metod, które sprawdziły się u innych.

Zaczyna na robić się ciekawie....czekam

Witam i ja miło :smileyflower: no a ja to taka podejrzliwa jestem z natury , nic nie poradzę, że pomyślałam że to coś w rodzaju naganiaczy na jakąś usługę .... 😳 😳 😳 Ale jak nasz munky trzyma rękę na pulsie , to ja widły ze spokojem w kąt odkładam :smileyflower: Już tyle razy mnie zrobiono w karolka że teraz najpierw bije a potem się pytam za co? 😳 😳 😳 Ale kto mnie zna to wie na początku jestem cierpka i lodowata , a z czasem to miodzio ze mnie wychodzi :smileyflower: :takaemotka: :takaemotka: :takaemotka: Mam nadzieje , że się nikt nie obraził za mojego pierwszego posta w tym temacie -

A żeby było kreatywnie w tym temacie z mojej strony to dodam , że moi klienci uwielbiają rabaty, lubią jak np ucinam kilka zł z wyliczonego rachunku , nie musi to być dużo , ale np 1-2 -3 zł w zal jaką kwotę miał zapłacić klient, lub jak dodam w gratisie jakiegoś kwiatuszka od siebie , uwielbiają kiedy im coś dam w gratisie , jak jak ktoś przychodzi z dzieckiem to daje dziecku balonik za free, klient i dziecko zadowoleni i wracają ....

Oliwia, nie obraziłyśmy się 🙂 Lepiej zawsze wyjaśniać takie rzeczy na początku, a dzięki Twojemu pytaniu teraz już jasna jest nasza rola. Co do Twoich działań, to jest dokładnie to, do czego namawiamy! Klienci lubią dostawać coś extra, nawet jak są to drobiazgi albo tylko miłe gesty. Baloniki dla dzieci czy cukierki, dodatkowy kwiat czy ozdoba, dołożona do bukietu kartka okolicznościowa na pewno będą przez klientów zapamiętane. Jeśli mamy bazę klientów w postaci smsów lub e-maili, warto także pamiętać o życzeniach świątecznych czy imieninowych. Takie personalne traktowanie klienta jest bardzo ważne. Piątka z plusem 🙂

12
facebook