Forum

Zaloguj się, aby móc komentować, dodawać wpisy i zakładać tematy.

CZARNE, SZKLANE WAZONY

Poszukuję czarnych, szklanych, wysokich (ok. 50-60cm) wazonów .
Szukam, klikam, przeglądam i znaleźć nie mogę czegoś co by odpowiadało moim wymogom :O
Może któraś z Pań tutaj obecnych ma jakieś źródełko?
Jakiś sklep, hurtownia? Najlepiej żeby można było obejrzeć i kupić przez internet.
Z góry dziękuję.

Coś mi się kiedyś tu rzuciło w oczy:
http://canpolltd.com/eu/ceramika-c-1.html

Dzięki.
To akurat znam, ale w aktualnej ofercie nie mają tego czego szukam 🙁

Ja też się podłączam do tematu. Też szukam wysokich, ale nie za szerokich.
W Almi Dekor są bardzo ładne, czarne szklane tylko że 45h. No i mogłyby być ciut węższe.

Dziewczyny ja w Kielcach na giełdzie przed świętami widziałam całą kolekcje czarnych wazonów. jeśli chcecie to w czwartek zorientuję sie dokładnie w cenach i rozmiarach i dam wam znać.(jeśli je oczywiscie jeszcze maja)

Super, czekam na info.

do Kielc to ja się nie wybiorę, ale jakby mieli coś co będzie mi odpowiadało, to może znajdzie się jakiś sposób. Tak czy inaczej też poproszę o info.

W Kielcach jest giełda?!?!?!?!?
Froniu proszę powiedz gdzie????? Plisss...

DZiewczyny od razu bardzo was przepraszam, ale dziś na giełdę nie dotarłam bo mi się samochód rozkraczył:(
Konkretnie zamarzło mi paliwo (mam diesla) w przewodach, :devilshow:
Byłam ponad 20 km od domu , i na dość ruchliwym skrzyżowaniu moje auto zgasło i juz nie odpaliło. Oczywiście nikt nie raczył mi pomóc....sama próbowałam zepchnąć na bok samochód, aż jakiś chłopak się zlitował i dopchał mi autko na warsztat...
Na szczeście kwiaty na sobotnie wesele dowiózł mi znajomy i uratował moje zlecenie.
Na pewno w przyszłym tygodniu pojadę na giełdę więc jeśli macie czas poczekać na moje informację to na 100% dam znać.

facebook