
Spotkanie, odbędzie się w dniach 5-6 listopada w Hotelu Mercure w Poznaniu i podzielone będzie na trzy bloki tematyczne.Perspektywy rozwoju branży ogrodniczej w Polsce i Europie przedstawi Jarosław Olewicz, wiceprezes zarządu Media Experts. O nastrojach w branży na podstawie badań opowie dr Izabella Anuszewska, Research Unit Director z Millward Brown SMG/KRC.
Ważnym punktem programu Forum będzie panel dyskusyjny zatytułowany „Sieci DIY, centra ogrodnicze, sklepy tradycyjne – potencjał, konkurencyjność, wyzwania i zagrożenia”. Zmiany zachodzące w strukturze handlu oraz dynamika sprzedaży w poszczególnych formatach sklepów to tylko niektóre tematy, które zostaną na nim poruszone.
O potencjale, konkurencyjności, wyzwaniach i zagrożeniach sieci DIY, centrów ogrodniczych i tradycyjnych sklepów uczestnicy Forum rozmawiać będą podczas drugiego tematycznego panelu dyskusyjnego. O batalii Dawida z Goliatem, czyli o specyfice walki konkurencyjnej w sieciach DIY opowie Marcelin Matusiak, Constructor Team Manager, Chairman of Industrial Team CEE z GFK Polonia.
Jak zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku ogrodniczym? Odpowiedzi na to pytanie poszukają uczestnicypanelu dyskusyjnego „Wyróżnij się albo zgiń”. Po jego zakończeniuMagdalena Szymczak z innowave udowodni, że innowacje to nie abstrakcje, a także podpowie, jak znajdować dobre pomysły na nowe produkty i skutecznie wprowadzać je na rynek. Na koniec tej części panelu przedstawiony zostanie także case study na przykładziemarki Pokon.
Forum Branży Ogrodniczej co roku wspiera coraz liczniejsza grupa partnerów. Karolina Kałdońska, menedżer projektu, podkreśla jednak, że liczba zgłoszonych w tym roku uczestników przerosła najśmielsze oczekiwania organizatorów. – Jest nam niezmiernie miło, że w gronie partnerów IV Forum Branży Ogrodniczej znalazły się tak uznane firmy, jak Vilmorin Garden, Dachser, Rolimpex Nasiona, Agrohum, Marka Pokon, NAC, a także Briggs & Stratton– mówi. – Jestem przekonana, że wspólnie uda nam się znaleźć konstruktywne odpowiedzi na najważniejsze dla branży pytania – zaznacza Karolina Kałdońska.
Sandra Więckowska
fot.sxc.hu
Znamy program IV Forum Branży Ogrodniczej – najważniejszego spotkania na rynku ogrodniczym.
Zostaw odpowiedź